.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
وزير در سايه
على کردان قايم‌مقام وزير نفت همراه با رييس جمهور در جلسات مهم شرکت کرده و وظايف غلامحسين نوذرى وزير نفت را انجام مى دهد.در ملاقات پنج شنبه هيات دولت با مردم تهران نيز على کردان به جاى غلامحسين نوذرى حضور يافت.همچنين در ليست همراهان رييس جمهور به هند ...
وزير در سايه

على کردان قايم‌مقام وزير نفت همراه با رييس جمهور در جلسات مهم شرکت کرده و وظايف غلامحسين نوذرى وزير نفت را انجام مى دهد.
در ملاقات پنج شنبه هيات دولت با مردم تهران نيز على کردان به جاى غلامحسين نوذرى حضور يافت.
همچنين در ليست همراهان رييس جمهور به هند نيز جاى خالى وزير نفت را على کردان پر کرد و به امضاى برخى توافق‌نامه ها پرداخت.
وى اخيرا نيز به جاى وزير نفت در نامه اي، مستثنى شدن صنعت نفت از قانون خدمات کشورى را در خواست و سپس درنامه اى ديگر به معاون سرمايه انسانى رئيس جمهور، موافقت رئيس جمهور با نقض قانون را اعلام کرد.
دولت نيز پس از گذشت دوازده روز، در مقابل اين ادعاى قايم‌مقام نفت مبنى بر قانون شکنى علنى دولت واکنش نشان نداده و آن را تکذيب و يا تاييد نکرده است.‌


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 18 ارديبهشت 1387
حتما وزیر در سایه داشتن منافعی دارد که وزیر ندارد چون ظاهرا اگر ایشان- که قرار بود بعنوان وزیر معرفی شود ولی فهمیدند رای نمیاورد- در وزارتخانه نباشد کی برنامه ها را پیگیری و دنبال نماید ؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.138 seconds.